tirsdag 7. mai 2013

Siste time som øvingslærer i Eksternregnskap

Buuhuuuu! Det fikk en altfor brå slutt i dag. :( Jeg hadde tenkt å holde  på en times tid ekstra, men så var det noe  som kom og trengte klasserommet så vi måtte gå til tiden :( Typisk at det måtte skje akkurat i dag.
Nå håper jeg alle jobber godt videre i dagene mot deres eksamen! Det skal jeg... Siste forelesning i morgen og det skal bli godt å bare lese, gjøre oppgaver og lage tankekart :)

Er ikke ferdig med regnskap allikevel da :) Ligger og skal lese om egenkapital. Det går litt trått ... Mye annet morsomt å gjøre. Lest mye i dag så hue er litt fullt og etter en times løpetur i skogen er kroppen litt tom...

1 kommentar:

  1. Heisann:) Jeg lurer på om du har noen tips til hvordan man går frem for å skaffe seg noen timer med privatlærer i Eksternregnskap? Jeg er igang med semesteroppgaven før eksamen braker løs den 12. og skulle gjerne hatt kontakt med noen som kan hjelpe meg. Jeg ser du har lang erfaring på NMBU og det kan ikke skade å spørre;) Send meg gjerne en e-post til tiilin@hotmail.com om du skulle ha noen gode råd!

    SvarSlett