lørdag 18. august 2012

Tankekart finansiering og investering (BUS220)

6 kommentarer:

  1. Imponerende og motiverende! Trengs for en som tar BUS220 for andre høst på rad. :/

    SvarSlett
  2. Så bra at tankekartet kan være til nytte for deg! :) Får håpe du klarer deg med å ta det opp igjen en gang nå da ;)

    Jeg husker at jeg oppdaget noen dager før eksamen at det var én formel som gikk igjen "over alt": 1/((1+r)^t).

    Lykke til med eksamen!

    SvarSlett
  3. Takk. Valgte å ikke møte opp på eksamen i fjor da jeg ikke var godt nok forberedt til å bli skikkelig fornøyd med karakteren. Regner oppgaver flere kvelder i uken nå, så det går bedre. Takk! Håper du blogger om hva du får jobb som i desember. Lykke til. :-)

    SvarSlett
  4. Dersom du allerede regner flere ganger i uken er det et godt utgangspunkt for eksamen. Det er en ting som gjelder i det faget der: gjøre oppgaver. Øvelse gjør mester! :)

    Det er hele 36 dager til eksamen og du kan lære kjempemye på den tiden.

    Selvfølgelig skal jeg annonsere når jeg har fått meg jobb. Foreløpig er det relativt stille (like greit, for vi går inn i den mest intense perioden av masteroppgaven nå), men det er nå noe på gang både her og der. Så jobb får jeg.

    SvarSlett
  5. Hei!

    Noen som har bus220 eksamen våren 2014? Hadde satt stoooooor pris om noen kunne sendt meg den på john_1989_702@hotmail.com :) Har eksamen tirsdag....

    SvarSlett
  6. Hvilket semester er det du mener? Januar, vår eller juni? BUS220 går på høsten nå, det kan være derfor det ikke finnes noen eksamen fra våren 2014.
    Jeg fant (på Fronter) konteoppgaver fra januar '13 og vår '14. Har du sett på dem?

    Alle eksamensoppgaver fra høsten '13 ser ut til å mangle. Mon tro om administrasjonen er klar over det?

    SvarSlett