fredag 3. mai 2013

Siste time som hjelpelærer i Excel

I dag er siste dag. Temaet er pivot og makro, rent faglig sett.

Det er rart å tenke på at øvingen til høsten kanskje må gå uten meg. Som om jeg er et unikum. ;) Det er trist å tenke på at jeg ikke skal få inspirere flere studenter til å elske Excel. Ja, det har skjedd at skeptikere gjennom semesteret har blitt "frelst". :-D

Samtidig er det godt å tenke på at det blir mange øvinger i Excel til høsten hvor jeg får være hjelpelærer dersom jeg vil og ikke minst kan (ifht annen jobb). Og mange studenter vil lære mye Excel - med eller uten  meg. Faktisk så er ikke undrenes tid forbi ;)

I mellomtiden blir det nå først intens eksamenslesing mens jeg gleder meg over en god attest. Hva som kommer etterpå vet ingen! Heldigvis.

Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar