lørdag 25. mai 2013

I dag er dagen for mye smoothie

Halsen er smått sår og nesa var tett i går (nei, det er ikke allergi). Det er to år siden jeg var syk (etter noen grusomt kalde dager på Mallorca) og selvfølgelig kommer det nå midt i eksamensperioden. Men det kunne vært verre: den kunne kommet før første eksamen (i Virksomhetsstyring). Det hadde nærmest vært krise.

Selv om resten av familien har vært både forkjøla og hatt influensa har det ikke smittet over på meg. Årsaken til at jeg klarer meg tror jeg er et høyt inntak av c-vitaminer og kanskje tran også hjelper på.

Derfor skal jeg i dag ha smoothie med appelsiner, kiwi og masse blåbær. Minst to ganger! Kanskje tre, så får de andre ha lørdagsgodtet sitt i fred? Spiste nok hjemmelaget brownies i går. Og nesten en hel pose nøttekubber (og en Lohengrin) på eksamen i forrigårs). Klærne blir ikke større disse eksamensukene for å si det slik. Men det jevner seg ut i juni/juli når jeg får trent 3-4 ggr i uka igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar