søndag 30. januar 2022

BUS120 - Personlig økonomi

 Galskapen er i gang igjen 

Hva skal til for å studere som voksen? Krav fra nåværende jobb? Krav for å få en annen jobb? Annet? Av en eller annen grunn er man interessert i alle fall. 

Tilfeldig så jeg at NMBU har kurs i personlig økonomi. Dette har jo vært min drøm i alle år, så jeg har kastet meg på. På grunn av corona er all undervisning online - og det passer meg utmerket.

Så her sitter jeg og koser meg med video på TV, laptopen i fanger til notater og et strikketøy når forelesningen går litt tregt.



Ha en fantastisk søndag!

1 kommentar:

  1. Kraft til å bringe tilbake kjærligheten som gikk tapt, eller til å tiltrekke noen vi elsker. Å utføre kjærlighetsformler er en av de eldste magiske aktivitetene som er engasjert i av mennesker. Love Magic handler om å bringe tilbake lykke, så dette er delen av livet. Det er alltid indre grunner til hvorfor et par er (og hvorfor de ikke er det) i harmoni. Noen ganger kan det skje at til tross for kjærligheten mellom partnere, mangler harmoni, og forholdet tar slutt. Dr Ibinoba Love-magi er en perfekt sjanse til å fikse dette. Har du problemer med kjærlighetslivet ditt? Slagsmål? Disharmoni? Tenker du på å avslutte forholdet ditt? Ofte kan disse problemene løses Når du ikke er i stand til, til tross for mange forsøk på å komme sammen med drømmepartneren din, heter jeg Juliette.. Jeg er så spent på å få min ekskjæreste tilbake med hjelp av denne fantastiske Dr Ibinoba. Denne flotte mannen reddet mitt ødelagte ekteskap, og han har også hjulpet mange mennesker. Mannen min slo opp med meg ved å skilles fra meg for å gifte seg med en annen jente. Etter 5 år med ødelagt ekteskap får jeg fortsatt det som er mitt. Med hjelp fra dr Ibinoba, og nå er jeg glad for å dele med deg at det er noen der ute som kan redde ekteskapet ditt og bringe tilbake ditt ødelagte hjem, eks-forhold og ekteskap tilbake til deg hvis du har et forholds ekteskap eller helseproblem du kan kontakte til denne mannen på WhatsApp-nummeret hans: +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

    SvarSlett