mandag 1. april 2013

Jeg skulle hatt med meg bok i dag

For et fantastisk vær!

Sol, vindstille og glade barn (og hund)!
Banankakaoappelsinmuffins, varm saft og masse godt humør!
Rød på neser og i kinn og mye positiv energi innabords!
 

I morgen er det på'n igjen med striskjorte og havrelefse

Det blir litt tøft å være på plass kl 8. Men hvem gleder seg?
Jo, jeg! Fordi jeg ikke skal på forelesning, men være hjelpelærer! :)
Og der blir det nok fullt kjør fra 815 til 1015 siden dette er 2. av 2 øvinger de har til å få hjelp til den obligatoriske oppgaven.
 

Forberedelser

  • Skiftetøysbager er pakket klart.
  • Morgendagens klær er lagt klart (like så skolesekker og vannflasker).
  • Smoothie er laget klart i termos (i kjøleskapet).
  • Matpakker (*4) er smurt og i kjøleskapet.
  • Treningstøyet mitt er lagt klart.
  • Bilen er ryddet og "møblert" siden jeg må dra rett fra skolen til veterinæren.
  • Middagen stårt klar også, det ble mye igjen av dagens store porsjon med lasagne.
 
 
 
Da mangler bare en ting: å gå og legge seg. :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar