tirsdag 9. april 2013

De fine dagene ...

... blir fine blant annet fordi man også har dårlige dager. Dagen i dag er en slik dag som gjør morgendagen en fin dag. Jeg er skikkelig trøtt og seig i dag.

Men det har allikevel vært en fin dag!

For det har vært øving i eksternregnskap og det er jo alltid morsomt å være hjelpelærer!
Deretter har jeg gjort oppgaver i årsregnskap og det gikk strålende!
Flere obliger å rette i eksternregnskap har jeg også klart å karre til meg (og levert de 36 som jeg allerede har rettet).
Tips til hvilke fag jeg kan ta til høsten (eventuelt deltid master) har jeg også fått av studieveileder.

Og før jeg satte snuten hjemover var det en tur innom treningssenteret i Ås igjen - og litt personlig trening. Nye, spennende og grusomt tunge øvelser!

Nå er det middag og så dykke ned i obligbunken som ligger og venter. Åh, som jeg gleder meg! I morgen gleder jeg meg til ... å ikke være så trøtt ... og å være litt støl?!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar