søndag 7. april 2013

Premie

En dag med helt studiefri

Premien for å ha jobbet til litt sent i går er helt skolefri i dag.
Dagen har vært fyllt med litt plikt (les: husarbeid) og mye kos (blant annet sykkeltur).
 

Forberedelser til neste uke

Far (barnas far, ikke min far) har vært bortreist i helgen så nå koser han seg med barna mens jeg lager ukeplaner. En til familien, en hver til barna med lekser og slikt.
 

Dette blir en spennende uke

Med samtale om master (som jeg har søkt fordi jeg vurderer å ta det deltid), PT (igjen, jeg grugleder meg allerede...) og 40-års-lag på lørdag - for å nevne noe. Det kan jo være at jeg klarer å tigge meg til å få flere oblig'er å rette (planen var visst rundt 20, jeg karra til meg 35, men allikevel var jeg ferdig i går).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar