mandag 11. november 2013

Jippi, nok en obligatorisk oppgave levert!

I Investeringsanalyse og finansiell risikostyring

Om porteføljesammensetning

 
Skjermdump av oppgaven
 
Mye tekst, mange grafer og noen tabeller. Utrolig mye arbeid. Morsomt, men også utfordrende. Nå er den levert! Jeg vet om en del forbedringspotensiale, men det tar jeg ut på eksamen. Uansett er denne oppgaven bedre enn den siste og med gode tilbakemeldinger fra foreleser (mon tro om jeg burde kalle ham professor?, vet ikke om han er det en gang jeg) så satser jeg på en skikkelig god hjemmeeksamen om ... 17 dager! SØTTEN?! Ja, fy søren Excel har riktig, det er jo 2,5 uke til. *gulp*
 
Nå har jeg knotet, kranglet og elsket Excel nok for en stund! Den neste uken er det strategisk økonomistyring og kvalitativ metode som står høyt på prioriteringslista. I tillegg til familie, venner, trening - de vanlige "konstantene" ;)
 

17 dager til eksamen?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhraX52SqsDEwzEkrNx1BMYXV0ov5pOIevZBsy4IMId0PgeaRPCFmDpw7t3zpjCeUyL6GSNZmjt6sUcB3qz5SoZXQwe_solY3KLddfO9A4WtyjEoUdSOQ3T_ae_t9QAgIvljmNNot_khyphenhyphenec/s1600/Don%2527t_Panic.jpg
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar