onsdag 30. januar 2013

Fridag mellom semestre

Det skjer ikke ofte!

Det har aldri skjedd meg før faktisk. Men nå var januarblokkeksamen min på mandag og første forelesning i vårparallellen på onsdag.
Noen feiret at januarblokka var slutt og lå vel fyllesjuke tirsdag, men hva gjør så en voksen student (les: meg)? Jo, jeg gjorde noe helt annet - pakket i esker og gjorde klart for å få de flyttet:

 
 
Mye? I jakten på illustrasjonsbilde fant jeg dette:
Nå er det mye mer enn det som synes på egne bilder vi har ryddet og flyttet (og fått avfallsfirma til å hente), men det der overgår våre mengder (tror jeg). Bildet er hentet fra da Høgskolen i Østfold flyttet, så det bør virkelig overgå de mengdene vi håndterer!

Videre til lunsj

Etter et par timers tid med denne fysiske aktiviteten bar det til koselig lunsj med nåværende og tidligere studievenninner.

Sykepleier

Lunsjen varte en halvtimes tid før jeg ble oppringt av min sønns lærerinne. Han var syk og måtte hentes.

Og derfra gikk det slag i slag videre

Datter og venninne måtte hentes, middag lages og spises, datter og venninne til ballet. Og da fikk jeg 45 minutter å forberede onsdagens forelesning. :) Hjem med dem, hive i seg noe for blodsukkeret og på spinning/pilates.

Premie

Til sist unnet jeg meg et deilig bad! Fantastisk oppkjøring til nytt semester! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar