torsdag 24. januar 2013

CV'en er på to sider!

Den har vært på tre sider og selv med mye luft, gode overskrifter og generelt ryddig så /vet/ jeg det er for mye. Det er ikke godt likt å få tre sider CV "i fanget".
"Hvis alt er viktig er ingenting egentlig viktig."
Jeg liker å være veldig kortfattet eller "gi alt" (og litt til...). Så for meg er det ikke godt likt å måtte lage en CV på to sider. ;)

Men i dag klarte jeg det! Og det var jo slett ikke så vanskelig heller. :)


PS: utrolig hva man får gjort når man burde lese til eksamen (jada jeg har repetisjonslest 150 sider i dag - og tatt hånd om både barn, bikkje, hus og svigermors 79-års-dag i tillegg til å kjøpe bursdagsgave til barnebursdag og nye joggesko til meg).

For det er viktig å gjøre andre ting enn å bare lese også! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar