søndag 27. januar 2013

Blogg som ekstrainntekt

Ifølge Aftenposten kan man tjene opptil 100.000,- pr mnd på å blogge. Det hadde virkelig vært noe det! For 100.000,- i måneden ville jeg ha hatt en hushjelp som vasker og bretter tøy, som handler mat og har klart det jeg trenger for å lage middag. Og noen til å luke! Det er bare oppvasken jeg misliker sterke enn å luke. En bil til hadde også vært digg - en elektrisk 7-seter!
 
Men det ser dårlig ut for min del. Jeg er stolt av de besøkene jeg får, og inntekter får jeg fortsette å drømme om (det var ikke det som fikk meg til å starte bloggen heller).
  • Dette er ingen rosablogg.
  • Jeg er ikke "ung jente".
  • Innleggene handler ikke om klær, sminke eller hår og i liten grad hverdagsliv.
  • Ikke publiserer jeg 2-3 innlegg hver dag heller (takk og lov for at jeg har annet å gjøre også).
  • Og ikke har jeg noen reklame av noe som helst slag.
Det beste jeg kan reklamere for nå er:
 
Det er i alle fall sammenfallende med omgivelsene (og nesten det eneste jeg tenker på for tiden).
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar