fredag 25. januar 2013

Uten mat og drikke ...

... duger helten ikke:

så etter å ha produsert 4 500 ord notater/sammendrag på 26 sider, etter å ha lest 200 sider pensum, må det nå ei middagspause til!

Lasagne er visst på vei. Deilig med en mann som sluttet tidlig i dag og starter på middagen.

Etterpå er planen å forbedre (evt snu opp-ned) på tankekartene jeg har begynt på. Jeg har vel skrevet at jeg skulle prøve en ny metode dette semesteret. Altså ikke skrive notater/sammendrag, men heller tegne tankekart. Det synes jeg gikk så dårlig at jeg i dag har skrevet så det nå gløder av tastaturet. :p
Det blir intensivt i dag fordi jeg fikk lite tid i går. Og vet jeg får lite i morgen. Og på søndag. Greit å være voksen og klare å ta hensyn til slikt. :)

Men noe nytt har jeg gjort:

og det er å lese pensumboka fra perm til perm etter forelesningsslutt. Altså som en type repetisjonsøvelse. For nå hadde jeg jo ingen notater/sammendrag å støtte meg på. Og det vil jeg veldig gjerne få til en annen gang også. Forståelsen er en helt annen nå! :)

Og helten må ha luft:

derfor kan jeg anbefale å åpne vindu/dør en gang i blant for å få oksygen og ikke bare CO2 i systemet. Kanskje en tur slik at hjernen også får luftet seg hadde vært fint i dag? Det er jo ikke bikkjekaldt lenger... Treningen i dag utgikk, men det blir ikke lenge til neste gang - for jeg har jo splitter nye joggesko som må prøves ut! :)

Bånn appetitt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar