fredag 7. november 2014

Ikke mist motivasjonen før eksamen!

Dette var motiverende å lese


Som student har man aldri fri. Man får aldri gjort nok. "Hvis eksamensperioden kommer og man ikke har gjort så mye som man skal, er det vanskelig å tenke seg at man kan komme gjennom alt man må."

"Ikke dropp ut – ta en kaffepause"

Ta en pause eller to - uten dårlig samvittighet.
Selv kan jeg anbefale å planlegge når man skal lese og når man skal gjøre noe helt annet. Om så å skrive en avtale med seg selv i kalenderen. Flere toppstudenter og toppledere har kalendre hvor de legger inn "møter" med både seg selv og familien. Jeg har selv god erfaring med kalender hvor både smått og stort blir skrevet opp. Dessverre har jeg ikke min pc så jeg får ikke delt bilde av den akkurat nå, men jeg skal prøve å huske å legge det ut når jeg får den igjen.

Les enda mer her om eksamensstress her:
http://dusken.no/artikkel/24604/ikke-mist-motivasjonen-fr-eksamen/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar