onsdag 4. september 2013

Første skoledag

Den første dagen som offisiell masterstudent

Endelig! Etter to måneder med fri fra skolen skal det bli godt å komme i gang igjen! Den siste uka har jeg brukt på forberedelser, så alt pensum er kjøpt inn. I to av fagene har jeg også begynt å lese en del av pensum. Egentlig så blir alt som før på universitetet for min del, foruten at det nå utelukkende er masterfag på timeplanen og ingen bachelorfag.

Mastergraden som siviløkonom kommer jeg tilbake til i et eget innlegg med litt forklaring, fag og slikt.

Dagens lokasjon: Festsalen (Ur-bygningen)

1 kommentar:

  1. Dagens lærdom: Det finnes flere festsaler på UMB! Ikke at jeg fant noen informasjon om det på nettsidene (der er det bare referert til Ur-bygningens festsal), men noen medstudenter hadde vært på fest i festsalen.

    Heldigvis var jeg ikke alene om å komme litt for sent til forelesning i dag, men heldigvis bare litt fordi vi var ute i god tid :)

    SvarSlett