fredag 30. november 2012

Oktober 2010

 Da skrev jeg et innlegg som jeg aldri har postet. Det skal jeg heller ikke gjøre. Ikke før jeg har fått (drømme)jobb. Men det er et innlegg jeg skrev om mine muligheter og drømmer for fremtiden.
Jeg åpner dette innlegget fra tid til annen. Leser, tenker, mimrer og sammenlikner da med nå.

Drømmene er omtrent det samme. Mulighetene ser jeg vel som noe mer utvidet nå enn da. Men i grunnen ligger en usikkerhet. Hva? Hvor? Når? Hvordan? Den største forskjellen er at nå venter jeg rolig på at disse svarene kommer til meg. Den gangen var jeg spent på alt dette nye og ukjente som ventet meg - og dermed utålmodig.

Det er godt å ta frem det innlegget. Og flykte litt vekk fra pensum- og eksamensstress noen minutter! Dette er ett av de småpausetriksene jeg har for å holde koken gjennom alt som livet har å by på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar