mandag 12. november 2012

Fantastisk service av HH UMB (IØR)

 
Forrige uke skulle vi en dag jobbe i gruppe. Da er det veldig greit å kunne se den samme teksten alle sammen samtidig. Jeg fikk låne en prosjektor av min manns jobb, men der var pæra gåen så den virket bare 45-60 sekunder i slengen. Det var utrolig kjipt når vi satt på UMB og skulle jobbe kl 17!
 
Så neste gang booket vi rom med prosjektor på UMB. Jeg ringte "mitt eget institutt" - HandelsHøgskolen (Institutt for økonomi og ressurs---). Ikke noe  problem! Mandag 8-15 booket jeg. Men da jeg kom så jeg at dette rommet ikke hadde prosjektor. Det var rommet en etasje ned som hadde det. Ikke noe problem! 2 minutter senere hadde administrasjonen skaffet en bærbar prosjektor.
-- Plug - Play - Work --
 
PS: Eksamensmappelinken på skrivebordet er nå vekk, for vi ble ferdige denne dagen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar