fredag 16. november 2012

Dagens jobbsøk

I en samtale med en medstudent på tirsdag kom det frem at det kanskje er på tide å søke jobb allerede nå! :o Han fortalte at studenter søker sommerjobber over nyttår, og jeg som søker fast heltidsjobb kanskje ikke ønsker å havne i samme bunke som sommerjobbsøkerne. Det er jo helt riktig!

Så nå er jeg i gang med å oppdatere CV'ene mine rundt om. Igjen... I jakten på inspirasjon til en fengende og spennende tittel på CV'en på Finn fant jeg denne nettsiden: http://cvnerden.no/ som ser ut til å ha gode råd om CV og jobbsøknader.

Tittelen er nå:
"Engasjert økonom med bred erfaring og kompetanse søker utfordringer"

Fengende, men ikke veldig spennende. "Engasjert, økonom med bred og god erfaring og kompetanse innen IT og pedagogikk søker spennende og utfordrende arbeid" er vel mer det jeg ønsker å formidle. Men det er aaaltfor langt! 17 ord faktisk. 5-10 ord er jo passende. For nå er jeg fornøyd og så regner jeg med at om noen uker har jeg fått ny inspirasjon og klarer kanskje å forbedre den enda litt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar