lørdag 18. august 2012

Tankekart oppdatert!

Jeg beklager, men det viser seg at bilder er blitt "borte" fra bloggen. Dette skyldes mest sannsynlig at jeg har syncet (den nye) telefonen med google - og blogspot er jo koplet til google. Når jeg da slettet bilder fra telefongalleriet (jeg trenger ikke tankekartbildene der...) så har de nok blitt borte fra bloggen også. :(

Nå er tankekartene i AOS230 (organisasjonspsykologi) lagt til igjen. Basert på trafikken på bloggen den siste tiden er det etterspørsel etter informasjon om det faget nå. Naturlig nok, jeg så ene foreleseren i gangene her en dag. Erik, var det det han het?

AOS237 (foretaksstrategi) er også oppdatert.
JUS201 (forvaltningsrett og offentlig saksbehanding) og er oppdatert nå.
BUS100 (innføring i foretaksøkonomi) er lagt til.
BUS220 (finansiering og investering)
BUS160 (skatterett)
AOS120 (markedsføringsledelse)

Flere kommer! Bare jeg får hentet den "store PCen" min på kontoret. På denne lille jeg nå bruker har jeg bare noe mest relevant "backup" via DropBox.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar