torsdag 28. august 2014

Eksamensbesvarelse i organisasjonspsykologi (AOS230)

Takket være en hyggelig blog-leser som sendte meg en mail med spørsmål om organisasjonspsykologien har jeg nå scannet noen tankekart jeg gjorde for hånd og min eksamensbesvarelse.


Som dere ser er ikke kvaliteten på den håndskrevne besvarelsen av de beste, men førstesiden er en av de dårligste kopiene, så mange av de andre sidene er mye enklere å lese. 

Hele PDF-fila har jeg lagt ut på DropBox i en offentlig katalog slik at du kan laste den ned her. Vær så snill, ikke misbruk kopien (jeg er stolt av det jeg har gjort og deler gjerne, men videresalg eller å selv ta cred er vel ikke snilt gjort mot meg når jeg er snill og legger den ut?).

Andre innlegg om organisasjonspsykologi finnes med etiketten organisasjonspsykologi.
Tankekartene til dette faget ligger her.
De håndskrevne tankekartene kan du laste ned via DropBox her (obs, mye fager og rabling)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar