tirsdag 4. juni 2013

Ferie del I er over

I går hadde jeg min første dag i ny jobb. Og jeg rakk dessverre ikke å blogge om det da ettermiddagen og kvelden ble fylt med husarbeid (nå er det sønn og mann om har overtatt forkjølelsen... ).
Oppkjøringen var ikke optimal pga noen forferdelige hostekuler midt i natta. Men det påvirket meg ikke på grunn av spenningen som gir masse adrenalin i kroppen. Jeg møtte så fint kl 8 (en halvtime før avtalt)... ;)
Det var rart å sitte med EKTE fakturaer, EKTE kunder og ellers alt EKTE. Hun som har hatt jobben før meg, og skal lære meg opp, var superhyggelig! Også når jeg stilte de mest banale spørsmål. Vi startet med avstemming og det var en fin måte å få sett mye av regnskapet på. Utfordringen er å kople teorien jeg kan til disse EKTE sakene.
Bare jeg får fjern-tilgang til jobbnettet skal jeg få leke meg med Mamut (testutgave). Og den 26. skal jeg på kurs (i Mamut). :)
Dette blir utfordrende! Det er ikke mange flere timene jeg får opplæring. Men jeg elsker utfordringer! :) Når jeg mestrer dem. For det blir litt fælt å gjøre feil, jeg liker ikke det SÅ godt...
Tenk, noen betaler meg for å gjøre noe jeg elsker! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar