torsdag 7. februar 2013

Jippi, TU101

TU101 er forelesningssalen i kjelleren på Tårn

Det er så mange studenter i BUS260, skatte- og avgiftsrett at det ikke var plass i det oppsatte klasserommet! Men. Det ble meget raskt løst ved at TU101 er ledig når vi har forelesning. Så på ca null komma niks gikk en stor saueflokk to etasjer ned. Og undervisningen ble kun 10 min forsinket.
"Fra himmel til helvete tenkte jeg."

Fleksibelt flott!

Så da er det bare å finne frem de tykkeste og varmeste klærne jeg har. Nesten. Klasserommene på Tårn har nemlig stort sett god temperatur. Kjelleren, inkludert forelesningssal TU101, holder fortsatt godt under 20 grader. En time er helt greit, men inn i den andre begynner jeg å miste.varmen og i den tredje er det viktig å ha godt med tøy og i den siste timen synes jeg det er beinkaldt tvers igjennom uansett.
To alternative løsninger: dra i gang OL-floka eller kjøpe te hos Farmor Melker i 5. :)

Fantastisk med dagens tredje løsning!

For i dag hadde jeg på meg ei nydelig fleecejakke jeg fikk til jul av min kjære. Og jeg frøys ikke i det hele tatt!
Jeg har fått en ny "bestis" i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar