tirsdag 13. desember 2011

To eksamner unnagjort

Makroeksamen på fredag gikk ikke spesielt bra! Jeg skal ikke si at den gikk dårlig, men bra gikk den ikke.
Det kunne vært fordi jeg har jobbet for lite med stoffet gjennom semesteret. At jeg trodde jeg skulle ta det relativt enkelt uka før eksamen. Men så skjedde det litt for mye den uka så det ble litt for lite lesing og makroøkonomi er ikke min "favoritt" og så er det så himla lett å gå i surr. Så ja, da gikk det som det gikk: ikke fullt så bra som jeg skulle ønske.
Men det gikk nok såpass at jeg ikke en gang vurderer å ta det opp igjen. :)

I dag er statistikkeksamen unnagjort. Det var stor spenning i hvor vanskelig den ble. Så viste det seg at den var enkelt. Ikke bare grei, men enkelt. "Yess" tenkte jeg, dette har jeg jobbet godt med og får lønn for strevet. Men de andre jeg har snakket med har også syntes den var enkel. Så da blir nok nåløyet for en god karakter svært smalt. :s
Uansett er det helt klart at statistikk er mer "min gate" enn makroøkonomi! :)

Og der var løsningsforslag kommet også. :) Jeg kan si at det har gått meget bra på eksamen! Faktisk så bra at jeg synes løsningsforslaget er veldig snevert i sine svar. Hehe, det lover godt!

Da mangler det bare en: offentlig forvaltning og statsrett på mandag. Weee! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar