torsdag 29. desember 2011

Skatterett for økonomer

Pensum:
Det blir ikke billig pensum, nei! For disse bøkene får jeg ikke fatt i brukt. Ca. 800,- for 3 ukers pensum! :o

Forberedelser:
Joda, boka begynner smått å få eselører. Jo mer jeg forbereder meg nå og lar modnes, desto mindre og lettere blir det i januar. Jeg må få kjøpt mer plastikk å lime på bøkene. Fantastisk måte å bevare bøkene på uten å måtte ha bokbind.

Informasjon:
Jeg savner informasjon om pensum. Og om tidligere eksamensoppgaver. Jeg vet hvilken bok som er pensum, men alt kan neppe være pensum på våre 3 uker. Og av eksamensoppgaver finner jeg bare tidligere revisoreksamner i skatterett. Og de er på 15 stp så det blir litt feil. Tror jeg.

Uansett, jeg får bare skumlese boka og la stoffet modnes. Noe av det virker opplagt at må være pensum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar