torsdag 13. oktober 2011

Resultat deleksamen STAT100

I dag kom sensuren. Det vil si hvor mange riktige/feil vi hadde. Ingen karakterer fordi disse poengene bare legges sammen med en poengsum fra slutteksamen (i desember). Denne deleksamen teller 25% og den andre teller 75% da.

Det var så godt å få resultatet i dag. Min slurvedusteidiotmøkkafeil var ikke den eneste! JIPPI! Da er det forhåpentligvis noe annet jeg har gjort gæærnt. Supert, superdusteidiotmøkkafeilen min har selskap. :)

Det overrasker meg hvor mange som gjorde det godt når det er så mange som syntes den var så vanskelig. 8% hadde 10/10 riktige. 13% hadde 9/10 riktige, 15% 8/10 riktige, 17% hadde 7 og det samme for 6 riktige, 13% 5 riktige, 11% 4 riktige, 5% 3 riktige, 1% 2 riktige og ingen med 1 rett og til slutt 1% (2 stk) med null riktige.

Statistisk sett holder prestasjonen min til en C eller muligens en B. Et godt utgangspunkt. Og ikke minst motiverende for å jobbe videre. Å vite at jeg kan klare å skjønne dette rare "språket". For jeg gjettet ikke på noen av spørsmålene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar