onsdag 5. oktober 2011

Og sånn går no dagan...

Stress, stress, stress og mer stress. :( Fagene i høst er ikke mine 'hjertebarn'. I tillegg er forelesningene midt på dagen, 4 dager i uka så både lange økter med lesing og trening på dagen er vanskelig å få til. Egentlig burde jeg vært på forelesning den 5. dagen også, men det går ikke nå. Er bare metode, som jeg har fått godkjent t fra UiO fra før, så det er bare for repetisjonens skyld. ;)

Fredag 7.10 skal oblig i STAT100 leveres. Makan så mye man kan knote! Med lengdehoppere, kuer og jeg husker ikke jeg. Varians, stdavvik, gjennomsnitt, binomisk og normalfordeling.
Midtsemestereksamen i samme fag er tirsdag 11.10. Og pr nå er det lite annet som betyr noe. Jeg regner, regner og regner... Min mann har bursdag på søndag, jeg håper jeg ikke glemmer det. :p Barna (6 og 7 år) ville drepe meg?! :o

Karakteren i aos230 er uforståelig j'lig bra. Så den tar litt tid å fordøye... Det viser i alle fall at jeg tar ikke A'ene for gitt!

Makroøkonomien gir oss sinnsykt mye å lese på. Og det jeg har sett er det meste det samme med forskjellige vinkler. :s Til fredag er vi gitt noenogtjue A4-sider i Word (notat om euro på engelsk) og noenogtjue pp-slides fulle i tekst (også om euro tror jeg). Og statsbudsjettet (det er vel noen tusen sider?). Jatta, noen har et liv... :himler med øynene:

Znork, nå må batteriene lades. Kl 8 i morgen er det øving i stat100. Så kollokvie i stat100 i anledning oblig'en og to timer fra 12 er det forelesning i stat100. Vi skulle visst repetere, få oversikt og puste sa foreleseren sist. Han er ikke fyren til å puste og faget er ikke til å puste med/av mener nå jeg da...

På tirsdag ettermiddag skal jeg igjen leve! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar