onsdag 5. oktober 2011

Karrieredag på UMB

I dag var det karrieredag i GG-hallen. Det skulle jeg ha blogget om på forhånd, men slik ble det altså ikke. Det er forresten mer karrieretimer enn -dag, for det er fra 12-16 hvor den første timen er til avgangsstudenter og en drøy halvtime må påregnes i kø for å komme inn.

Ikke vet jeg hvorfor, men det var altså lang kø for å komme inn. Vel inne var det trangt om plassen...
Men det var mange bra stands! Det virket som om hele UMBs fagbredde var der. :)
Selv hadde jeg sett meg ut en håndfull firmaer, men spesielt pwc og riksrevisjonen. PWC va'kke så hypp på bachelorstudenter, men jeg vet at om jeg vil så klarer jeg det hinderet. Riksrevisjonen derimot krevde master, eller bachelor i revisjon og den utfordringen er det ganske (men bare ganske!) klart at jeg ikke tar.

Jeg gleder meg til neste år. Da vil jeg være enda mer fremoverlent og kanskje også være mer interessant?

Også har de så mange fine giveaways! Virkelig noe å få med seg for (fattige) studenter bare det.

Konklusjon: UMBs karrieredag anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar