søndag 8. desember 2013

Plan for eksamensforberedelser

"Plans are nothing, planning is everything"

Eisenhower sa visst det - og jeg er så enig!
Skjermdump av eksamensplanlegging.
Rødt vil si dager som er fyllt med annet enn skolearbeid (helt eller delvis).

Går alt etter planen?

Nei, det pleier ikke det. Og det skjer ikke i år heller.
Virkeligheten er alltid mer komplisert enn teorien og planene.
Men det som er så fint da er at jeg er klar over hva som må gjøres, hva som er viktigst og i hvilken rekkefølge noen ting må gjøres.

Nei, slik ble det:

Frem til 29.11 ble all tid brukt på finansiering og investering (bus322), deretter var det noen "slappe dager", mens jeg til nå har brukt all tid på kvalitativ metode (aos340). Og når den oppgaven leveres på mandag så blir det 8 dager med strategisk økonomistyring (minus to-tre dager på jobb, julebord, borte-håndballkamp, lunsj med venninne en dag, juleavslutninger på skolen, +++).
Julegavene har jeg faktisk allerede begynt å kjøpe inn. Det er mye tidligere enn før! :)

Det er bare å stå på!

Det blir så utrolig deilig å bli ferdig. Det er ikke lenge igjen nå! Både dette semesteret eller hele masterstudiet.
Eksamen i strategisk økonomistyring grugleder jeg meg til. Komplekst fag, men jeg tror vi får gode oppgaver som krever mye selvstendighet og egne vurderinger og meninger.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar