mandag 19. august 2013

Forberedelser til studiestart

Hva jeg forbereder og anbefaler før studiestart

  • Innkjøp av pensum (dersom det er mulig)
  • Lese litt på pensum
  • Se at jeg har permer nok til fagene (bruker gjerne om igjen, flytter de notater jeg skal spare over i egne store "lagerpermer")
  • Kjøper notatbøker og evt annet småtteri til penalet (spesielt anbefaler jeg disse pussbare kulepennene og disse markertusjene - kjøpes hos Norli, Ark - eller ebay).

Av andre ting som gjøres før studiestart:

  • Ta backup av mobil og PC (til ekstern harddisk)
  • Reinstallere mobil og PC - slik at de er "friske og raske" (helst skulle jeg kjøpt ny PC, men budsjettet ser ikke ut til å tillate slikt...)
  • Lage noen middager som fryses ned til hektiske ettermiddager (2 pizzamiddager (de er ikke så brent som det ser ut på bildet) og 6 bokser med Hellstrøms tacogryte er i fryseren nå)
  • Så prøver jeg å jobbe slik at jeg er litt mer en ajour i håp om å kunne jobbe litt mindre i september.

Om 2 uker braker det løs!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar