onsdag 27. mars 2013

Personlig Trener

Det kan varmt anbefales!

I går hadde jeg min første time med personlig trener. Jeg fikk det i julegave av min mann. 3 timer på Ås fysikalske og treningssenter. Det ligger ikke veldig sentralt, men treningssenteret er fantastisk! Mange tredemøller, mange TVer å se på, fine apparater - og minst en kjempeflink personlig trener.

Det er bra det ikke er skole eller jobb "dagen derpå"

For det er vondt å gå! Jeg håper gass- og bremsemusklene fungerer - for i dag blir det noen timer i bil.

Og hvordan kan en student få råd til slikt?

Jeg kan anbefale å kjøpe på salg eller kampanje. Normalprisen er vel 600,- pr time og slikt er det ikke rom for ofte på et studentbudsjett. Men treningssenterne har fra tid til annen redusert pris - og da kan man kjøpe noen timer for å bruke utover. Man må jo ikke ha to timer i uka 6 uker på rad. Jeg ser for meg å bruke disse timene som en basis for videre egentrening. Det vil si tre timer over annenhver eller hver tredje uke - og så kanskje en time hvert kvartal etter dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar