onsdag 13. mars 2013

En ny epoke begynner

Jobbsøkerperioden er virkelig tatt til! :)


CV'en ligger ute på:

  • Finn.no (og har ført til et par henvendelser).
  • LinkedIn (hvor jeg ser det er noen "interessante views")
  • Nav.no (som også har ført til et par henvendelser)
Og siden vi så vidt skriver mars er jeg strålende fornøyd! Siste eksamen i parallellen er 27. mai, men studiene avsluttes med eksamen i juniblokka 28. juni.

Hvilke andre jobbsøkeraktiviteter gjør jeg aktivt nå?

  • Følger med på stillinger på Finn.no.
  • Holder meg oppdatert på LinkedIn
Jobbsøknadsskrivingen har ligget i dvale en stund, delvis på grunn av at jeg har blitt kontaktet og mye å gjøre med leilighetssalget, men også fordi jeg ikke har funnet noe som har vært "kjærlighet ved første blikk". Siden jeg står for "kvalitet og ikke bare kvantitet" jobber jeg mye med jobbsøknadene før de sendes.

Blogging om jobbsøkerprosessene

Det kommer ikke til å bli noen blogginnlegg om enkeltsøknader eller intervjuer. Noe generell eller overordnet informasjon, tips og liknende vil det komme.

Og studiene?

Til sist, men ikke minst satser jeg like hardt på å studere fullt med gode resultater og storkoser meg med jobbene som hjelpelærer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar