onsdag 20. mars 2013

Det er så herlig ...

...

... å ha ei venninne som jeg har dratt med på trening et utall ganger
... for hun inspirerte meg til å dra på trening i dag
... det var herlig etter å ha sittet på skolen i 6 lange timer

Vi møtes ofte på onsdagene

Da sloss vi - og ler oss skakke. Noen ganger er vi rene fjortisjentene. Men mest puster og peser vi.

FightZone heter timen:

http://www.facebook.com/home.php?sk=app_2915120374#!/fightzone.no
"Her møter du en enkel, men hard gruppetreningstime hvor vi jobber to og to. FightZone er inspirert av diverse kampsportsgrener hvor vi vektlegger intervalltrening. "

Det er helt ufarlig da vi slår og sparker på (store og små) puter! Det eneste farlige er å besvime av oksygenmangel fordi det er så morsomt at man presser seg litt for langt... ;)
 

Neste uke har jeg bestilt tilme til PT

Personlig trener altså. Det skal jeg prøve å skrive mer om når det er overstått. Grugleder meg!

 Det er så herlig...

... å ha solgt (svigermors) leilighet
... å ha mer fritid (= tid til blant annet trening)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar