torsdag 18. oktober 2012

Hva gjør en voksen student med litt tid til overs?

Sover ekstra lenge? Ser på TV? Leser ei god bok?
Vel, jeg bruker en del tid på å trene. Men jeg bruker stadig mer tid på kjøkkenet. Og nettopp på kjøkkenet var det jeg brukte et par timer i dag. Og litt på vaskerommet med klesvask og i stua med klesbretting.

Deilig eggesalat (med sennep og løk).
Smoothie.
 
Så glemte jeg å ta bilde av bakebollen med brøddeigen. Har ikke hatt i væske, men alt er klart så heller jeg bare vann oppi i ettermiddag og har nybakt brød klart til kveldsmat.

Oppvasken måtte jo tas etter matlagingen.

Klesvasken tar på mirakuløst vis aldri slutt. Jeg mener ALDRI!

Jaggu var det ikke et lass med klær som skulle brettes også.

 
 Så nå er utfordringen å skifte gir. Fra mamma og husmor til student. Jeg sitter på kontoret, men har ikke fått opp skolebøkene enda. ENDA! Det skjer nok helt av seg selv i dag? :p
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar