torsdag 18. august 2011

Første skole- og studiedag vel gjennomført

Jenta er nå meget stolt og fornøyd førsteklassing :)
Gutten er nå stolt andreklassing :)

Selv har jeg værtpå 1,5 time forelesning i organisasjonspsykologi. UMB burde uten tvil merke den nye forelesningssalen (TU101)! Den er liksom gjemt borti et hjørne nedi kjelleren! Men den var veldig lys og fin!

Faglig var første delen ikke noe å rope hurra for. Verken det jeg gikk glipp av (ble jeg fortalt) eller det jeg selv hørte. Men det virket som om kvaliteten tok seg kraftig opp den siste timen, da foreleseren startet på det faktiske pensumet. Det virket som om han gikk ganske slavisk gjennom boka. Jeg satt med en grønn markeringsblyant og markerte det han nevnte. Veldig lett å oppdatere mine egne notater fra boka da.

Opplegget er visst slik at vi får 8 oppgaver, 3 av disse vil vi få på eksamen, men vi skal bare besvare to av dem. Det høres jo meget overkommelig ut.

Så for en fin morgendag er nå matpakker smurt, klær lagt frem, frokost satt klart mv. I morgen blir det skole 8:30 for de søte små og jeg er heldig og får biltransport til UMB. Men fra tar jeg sykkelen fatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar