mandag 8. august 2011

Studiestart kommer hvert øyeblikk

Det er kommet en avklaring på når studiestart er. Det er ikke tirsdag 16. august, men torsdag 18. august. Det er fint for min mann, for han har jo møte på tirsdagen. Det er ikke like bra for meg. Jeg går glipp av (deler av) første forelesning i organisasjonspsykologi.
Første forelesning starter kl 9:15 i Ås. Jenta begynner i 1. klasse i Vestby kl 9:30. Det er en halvtimes reisevei. :(  Planen er å være med på opprop med jenta og følge henne inn i klasserommet. For så å "fly så lavt som lovlig er" til Ås og utnytte all kondisjonstreninga for å løpe fra parkeringen til Tårnbygningen. Jeg håper jeg kan få med meg en times tid av forelesningen.

I dag har jeg tatt frem notatene fra organisasjonsteorien, slik at jeg kan repetere litt. Planen er å gjøre det denne uka for å bruke tid på å skrive notater av "Psykologi i organisasjon og ledelse" (Kaufman & Kaufman) neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar