fredag 19. august 2011

Fremgang organisasjonspsykologien

Det ser ut til å bli en del å gjøre i helga. For det første har vi ikke fått noen forelesningsnotater, men det skal komme i helga. Så da må det skrives og ordnes med notatene mine fra boka.

Forelesningene er forresten helt greie. Litt opp og litt ned. Jeg har hatt bedre, men også mye værre.

Så skal det kanskje komme flere forelesningsnotater for neste uke. Da må de inn før forelesning. Forberedelse er en av alfa og omega-faktorene mine!

Til slutt er det en del figurer som jeg må tegne/kopiere fra boka og inn i notatene.

Men først venter litt avkopling med en treningstime på Spenst. Perfekt måte å avslutte uka/starte helga på. Effektiv får jeg være senere. Og effektiv må jeg være, for guttebassen blir hele 7 år på søndag (heldigvis skal vi ikke ha selskapet hjemme, men "betaler oss ut av den knipa der").

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar