torsdag 30. oktober 2014

Siste innspurt på masteroppgaven

Og selvfølgelig må man ha en plan!

Den siste tiden vi brukt på å gjennomføre intervju og skrive transkript/referat og å analysere både svarene fra spørreskjema og intervjuene. I går fikk vi tilbakemelding fra veileder og selv om vi har gjort mye har vi også en del igjen. Det var mye bra, men språket må vaskes en gang eller to (naturlig nok siden vi har hittils har lagt mer på oppgavens innhold enn bra språk). Det vanket skryt for mye litteratur og fine grafer/tabeller.

For å få oversikten over hvem som skal gjøre hva når ble vårt opprinnelige Gantt-diagram i går oppdatert. Med farger og greier :)
Generelt sett skal vi skrive (og korrigere underveis) nå i to uker, så skal vi finsjustere ei uke og korrigere den siste uka.

Rosa er mitt ansvar og blått er min makkers ansvar. 

Til sist lagde jeg et enkelt diagram over hvor mange oppgaver (ingenting sagt om hvor mye arbeid det er i hver oppgave!) vi har de neste ukene. Vi skal levere til print fredag 28. november.

Fænsy diagram (ferdigstil i Excel) må til for å holde motivasjonen og innsatsen oppe!

Akkurat nå føles det som å ha eksamen hver eneste dag, 24/7. Og jeg begynner å bli lei oppgaven. To veldig sunne tegn siden jeg da er skjerpet for å levere en (veldig) bra oppgave i tide. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar