mandag 13. oktober 2014

Masteroppgaven er samlet i ett dokument

Jess, det går fremover  :)

Før helga prøvde jeg å skrelle vekk viss-vass fra litteraturkapittelet. I helga har det blitt både mer og mindre når det gjelder funn/analyse av dataene fra spørreundersøkelsen. På metoden har det blitt en del mer tekst.

Veileder skal få en oppdatering og derfor har jeg limt alle kapitlene inn i ett word-dokument (av praktiske årsaker jobber vi med hvert kapittel i hvert sitt word-dokument (som deles i realtime på DropBox)). 102 sider med mye tekst, grafer, figurer, tabeller og kommentarer.

Skjermdump av samledokumentet

Videre fremdrift med oppgaven

Vi skal ha et intervju på fredag, så informanten må få spørsmålene tilsendt helst i morgen, senest onsdag. Det vil si at vi må ha intervjuguiden ferdig i dag eller i morgen.

Litteraturkapittelet trenger et sammendrag  og argumentasjon for valg av rammeverk til vår studie.

Vi må finne ut av hvordan man får kopiert spørreskjemaet fra Questback (det beste alternativet nå er å sende undersøkelsen til meg selv og ta skjermdump av alle spørsmålene - relativt krevende med 30 spørsmål...).

Og ellers

Søke på noen jobber. Registrerte CV'en på et par vikar- /rekrutteringsbyrå i helgen, fant et par stillinger jeg kanskje søker på og kom i dag over en kjempespennende stilling jeg definitivt skal søke på!
Jeg har satt opp to treningsøkter denne uka i tillegg til et par rusleturer med venninner. Resten av tiden går til mat, barn, husarbeid - og ikke minst søvn. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar