mandag 12. mai 2014

Eksamensmusikk

Musikk til studiene eller arbeidet?

Preferansene for å jobbe med eller uten musikk varierer, likeså hvilken type musikk man blir mest produktiv av. Anbefalingene er stort sett rolig og instrumental musikk til skolearbeid, men jeg trenger som oftest musikk med litt mer "driv i" for å være produktiv. 
Jeg har forresten blogget om musikk til arbeidet før: http://okadstudent.blogspot.com/2012/05/musikk-til-arbeidet.html

Første dagen av hjemmeeksamen i operasjonsanalysen hadde jeg ikke på musikk. Da var det full konsentrasjon på Excel. Men dag nr 2 bestod av skriving og da var det nyttig med musikk. 

Spilleliste fra Spotify

Spotify har forslag til lister, spillelister man kan abonnere på eller plukke enkeltsanger fra for å legge i egne spillelister. 
Jeg har forelsket meg i "Workday zen", spesielt sangen "House of Deer" av Vimes <3 div="">

Her er link til spillelista: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar