fredag 30. mars 2012

Sommerferie ... nei, juniblokk ja!

Ved HandelsHøgskolen ved UMB er et av juniblokkfagene som tilbys BUS233. Altså 'Informasjonssystemer for virksomhetsledelse'. Puh, blir jo sliten bare av å skrive fagnavnet.
55 stk er påmeldt til nå. Dessverre ingen av de jeg studerer med til vanlig, men slik er det bare. Neste år kan vi jo ikke finne jobb samme sted alle sammen heller! Det skulle tatt seg ut. *rofl*

Jeg er spent på hva faget innebærer! Hvor interessant er det? Og hvor mye nytte har jeg av tidligere IT-utdannelse/IT-kunnskap.

Avslutningsvis kan jeg nevne at sommerferien min da først starter 30. juni. Og blir det til at jeg tar elektronisk regnskapsføring i augustblokka så varer ferien bare til midt august. Buhu, bare 1,5 mnd med ferie! ;) Men hva ofrer man ikke for å bli voksen? :)

Sendt fra min Nokia-telefon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar