onsdag 17. desember 2014

I morgen braker det løs

For aller siste gang når vi skal forsvare masteroppgaven

Forsvaret skulle vært på tirsdag, men veileder satt fast i Brussel pga generalstreik. Heldigvis får vi det allikevel før jul. :)



Den siste tiden har nok vært ganske klassisk etter innlevering av masteroppgave: gå på jobbintervju, forberede forsvaret og å være syk.

Jeg gleder meg mye og gruer meg litt. I morgen gleder jeg meg nok litt mindre og gruer meg litt mer. Men vi er godt forberedt, så noe nervevrak vet jeg at jeg ikke blir. Med mindre Kongen skulle dukke opp da. :p Forsvaret er jo åpen for offentligheten.

Og forresten: notatene mine ser slike ut:




Uthevede ord som "huskeliste", men også hele setninger - dersom jeg (for første gang - jeg har jo aldri forsvart en masteroppgave før) skulle få fullstendig hjernteppe.

Vi møtes kl 10 og øver oss gjennom presentasjonen et par ganger før vi spiser lunsj og pep-talker hverandre opp til å gjøre en fabelaktig presentasjon og forsvar.

Om under 20 timer er jeg siviløkonom! Merkelig! Fantastisk! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar