torsdag 16. januar 2014

Markeringstusjer

Jeg elsker markeringstusjer!

Siden de pussbare har blitt vanskelige å få tak i i alle farger har jeg begynt å hamstre. Noen er kjøpt på Staples, noen på Clas Ohlson og en del fra ebay.

Dette bildet er tatt tidligere i høst.
Siden den gang er samlingen utvidet med noen gule og orange penner.
Blyantene synes for dårlig, er vanskelige å pusse ut og passet ingen av blyantspisserne vi hadde.

Pussbare markeringstusjer

Pussbare vil si at de kan fjernes igjen. Dette bruker jeg mest når jeg skriver (ja, det finnes i kulepenner også), men ganske så kjekt med markeringstusjer også. Blant annet er de ikke så våte som vanlige overstrykningspenner - og arkene blir derfor ikke så skrukkete og det smitter ikke til andre sider/ark.
Jeg har bare funnet ett merke som er pussbare: Pilot Frixion.
Hos Clas Ohlson har de rosa, gul og grønn.
Ebay har "alle" farger: gul, orange, grønn, blå, lilla, med mer (søk på "pilot frixion marker").
Staples har hatt rosa, gul og grønn, men jeg fant ingen i nettbutikken deres nå så det kan hende de bare har det i de fysiske butikkene sine. De har en del kulepenner i alle fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar