lørdag 19. oktober 2013

Rekreasjon og trim

Dagene flyr!

Vanligvis begynner jeg å studere kl 830 og holder på til kl 15. Da er det lekser og middag og fritidsaktiviteter og slikt med familien. Muligens også egen trening. Kl 19 studerer jeg gjerne videre i 2-3 timer. Jeg er så heldig å studere noe jeg synes er kjempemorsomt - og koser meg med (det meste av) skolearbeidet! :)
Denne uka har det blitt mye familiefritid - og det er veldig godt midt i en hjemmeeksamen. Jenta og jeg har vært på klatring og på ridetur. Det er koselig, veldig avstressende og god trim for oss begge.

Shetlandsponniene er søte - og når de setter opp dampen, løper de fra meg.
Dette er "Alina" på Son Miljøhestesenter (hvor man kan komme og leie en hest for en time hver lørdag). Anbefales!
Når det gjelder påkledning må jeg innrømme at det var vel varmt å jogge i ullundertøy, fleecegenser og ola-bukse i dag... Men deilig var det! :)

Her er det ikke jeg som sikrer, far står nede den gangen dette bildet ble tatt. Men denne uka var det altså bare jentungen og jeg som klatret - og da får jeg ikke tatt bilde (som sikrer skal man alltid ha begge henda på tauet). Vi klatrer i Vestby Arena med Vestby Klatreklubb.
 
I morgen skal vi gå med bøsse for TV-aksjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar