mandag 17. desember 2012

Fortsettelse av "Eksamensdagen 14.12.2012"

For ei helg!


Eksamensoppgaven ble levert en hel time før fristen! :)

Helgen skulle brukes til å lade batterier. Håndballcup med ene barnet og bursdag og play-date for det andre.
For først søndag kveld skulle jeg begynne å lese til eksamen. Og mandag var planlagt start for mer strukturert repetisjon.

Helga ble ikke helt som planalgt

Vel, det var planen. Nok en gang er jeg veldig glad for å ha jobbet gjennom semesteret og ikke satset på skippertaksmetoden! For i helga har det knapt nok vært tid til å spise. Både søndag og mandag hoppet vi (voksne) over lunsj. Det har vært telefoner og kjøring hit og dit med et svært sykt familiemedlem. Det så ut til at helsevesenet og/eller kommunen ikke ville (fra deres ståsted: ikke kunne pga ressursmangel) påta seg det ansvaret de har, men etter å ha brukt halve lørdag, hele søndag og halve mandagen ordnet ting seg! Resten av mandagen er gått til pakking, frakting og papirarbeid til og på sykehjemmet.
Jeg har ikke løpt maraton, men det føles slik...

Så, hva nå?

I natt skal det bli godt å senke skulderne, sove i egen seng og lade batteriene slik at jeg forhåpentligvis får repetert litt i morgen. Planen er å lage tankekart på hele prosjektboka. Først av egne notater og så med utfyllelse av forelesningsnotater. Og til sist skal jeg fylle i egne refleksjoner. Men det siste der skjer nok først onsdag.

Hjelp! Jeg har bare to dager å repetere på! Da prioriteres først en god dose (god) søvn. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar