torsdag 27. desember 2012

Planer våren 2013

Hva fag angår har jeg foreløpig følgende plan:
BUS310 - Strategiimplementering og prestasjonsmåling (5 stp i januarblokk)
BUS215 - Årsregnskap (10 stp)
BUS260 - Skatte- og avgiftsrett (10 stp)
BUS314 - Virksomhetsstyring (5 stp)

Om det passer har jeg også et ønske om å ta:
BUS216 - Årsregnskap - spesielle regnskapsemner (5 stp i juniblokk)

Men jeg har ikke bestemt meg enda, det er flere fag jeg snuser på:
Miljøregnskap og miljøledelse (BUS311), Miljø- og ressursøkonomi (ECN170), Industriell ledelse (IND210), Operasjonsanalyse (BUS320) og Eksperter i team (IND300).

Uansett håper jeg at dette blir spedd på med hjelpelærerstilling i Excel i år også. Attesten jeg fikk for årets innsats lover i alle fall godt. :)

Da har jeg tatt 190 stp ved UMB på tre år - og får et fint diplom med "Bachelor i økonomi og administrasjon" på, men forhåpentligvis noe enda bedre: jobb! :) Så utenomfaglig blir det nok en del tid brukt på å søke etter og på jobber og forhåpentligvis en del intervju.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar