tirsdag 19. juli 2011

Plan, høsten 2011

Vi er litt over halvveis i juli og mange har ferie. Selv har jeg også på en måte ferie. Meeeen: studenter har bare undervisningsfri, aldri studiefri. Så her er høsten allerede startet.

Først ut er AOS230 (Organisasjons- og ledelsespsykologi) med 5 stp på 3 intensive uker i august. Pensum er "Psykologi i organisasjon og ledelse" av Kaufmann og Kaufmann. Interessant lesning og jeg er litt over halvveis i boka nå.
Evaluerengene fra 2010 lover godt: http://www.umb.no/statisk/kvalitetssikring/emneevalueringer/AOS230.pdf

Fra september av blir det ECN220 (Samfunnsøkonomi 2 (fortsettelse på makroøkonomi)). 10 studiepoeng. Og jeg håper inderli at Vahle koser seg som bare pensjonist og ikke som undervisende pensjonist!
Samtidig starter også STAT100 (Statistikk). 10 studiepoeng. Mange sier det er hardt og vanskelig. Men det er noe med tall og tegn som gjør at jeg allikevel gleder meg til dette faget.

Til slutt vurderer jeg å ta et 3. årsfag: AOS230 (Samfunnsvitenskapelig metode). Tilsammen 30 studiepoeng. Da har jeg mulighet til å ta flere spennende fag neste høst, eller kanskje få fritid til en deltidsjobb?!

Men denne høsten ønsker jeg også å gjøre noe annet enn å bare studere. Så jeg skal melde meg som vakt på hundehuset ved UMB. Og barna blir større og får også fritidsaktiviteter som jeg ønsker å bruke mer tid på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar