torsdag 21. juni 2012

Når jeg blir voksen ... sånn årntli våksen ...

... da skal jeg gjøre noe fornuftig. Det er jo et fint mål! :) Nei, det er ikke et mål. Det er absolutt kunnskap.

Jeg begynte jo på økad for å kose meg med tall. Det var jo hjertebarnet mitt det. Det er fortsatt hjertebarnet mitt. Men takket være nye fag, nye mennesker og dermed nye innspill lærer jeg meg selv bedre å kjenne. Jeg kan ikke si at jeg ser nye sider av meg selv, for det er det ikke. Det er mer som å finne en skjult skatt. Og slikt lar man ikke gå upåaktet hen!

Når timeplanen til UMB (prosjekt) og Hiof (regnskap) i tillegg kræsjer slik at jeg ikke får de to fagene jeg aller helst vil ha kan det se ut til at jeg må ta et valg jeg egentlig ikke ville ta (enda).

Og mens jeg tenker så det knaker ser jeg på jobber. I håp om at jeg skal få noe som kombinerer tall, kreativitet, pedagogikk og IT. De finnes! Og jeg skal ha en sånn jobb!

Når jeg har fått en sånn jobb ... da er jeg årntli våksen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar