søndag 5. februar 2012

Skatterett, finans og strategi

Løsningsforslaget på skatterett kom i dag. Det er bare en ting som kan gi meg en A i det faget - og det er at andre har gjort det hinsides dårlig. En B er nå greit å få det også, selv om jeg trodde jeg kunne faget bedre. Leit å ikke prestere det jeg mente jeg kunne prestere. Men sånn er det, kan ikke vinne hver gang. ;)

Nå har jeg vært såå flink pike. Gjort noen oppgaver i finans. Helt greit. Men det var ganske mange oppgaver - og de tar litt tid å regne. Så jeg får stålsette meg på en del å gjøre i det faget.

Og i morgen er det første strategiforelesning. Og utlevering av første oblig! Regner altså ikke med noe kjære mor der heller. Det blir to obliger og en karaktergivende oppgave tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar